S. COŞKUNER, "SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64, pp.49-58, 2017
COŞKUNER, S. 2017. SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64 , 49-58.
COŞKUNER, S., (2017). SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64, 49-58.
COŞKUNER, SONAT. "SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64, 49-58, 2017
COŞKUNER, SONAT. "SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64, pp.49-58, 2017
COŞKUNER, S. (2017) . "SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.11, no.Number: 64, pp.49-58.
@article{article, author={SONAT COŞKUNER}, title={SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİND}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2017, pages={49-58} }