Atıf Formatları
COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. O. KOCALAR And H. DEMİRKAYA, "COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI," Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32, pp.123-144, 2014

KOCALAR, A. O. And DEMİRKAYA, H. 2014. COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI. Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32 , 123-144.

KOCALAR, A. O., & DEMİRKAYA, H., (2014). COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI. Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32, 123-144.

KOCALAR, ALİ, And HİLMİ DEMİRKAYA. "COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI," Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32, 123-144, 2014

KOCALAR, ALİ O. And DEMİRKAYA, HİLMİ. "COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI." Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32, pp.123-144, 2014

KOCALAR, A. O. And DEMİRKAYA, H. (2014) . "COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI." Doğu Coğrafya Dergisi , vol.19, no.32, pp.123-144.

@article{article, author={ALİ OSMAN KOCALAR And author={HİLMİ DEMİRKAYA}, title={COĞRAFYA ÖĞRENMEK NİÇİN ÖNEMLİDİR? LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARI}, journal={Doğu Coğrafya Dergisi}, year=2014, pages={123-144} }