Atıf Formatları
Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. COŞKUN DEĞİRMEN And Z. B. AKINCI VURAL, "Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış," Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, , 2011

COŞKUN DEĞİRMEN, G. And AKINCI VURAL, Z. B. 2011. Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış. Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, .

COŞKUN DEĞİRMEN, G., & AKINCI VURAL, Z. B., (2011). Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış. Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, .

COŞKUN DEĞİRMEN, GÜL, And ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL. "Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış," Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, , 2011

COŞKUN DEĞİRMEN, GÜL C. And AKINCI VURAL, ZEKİYE B. . "Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış." Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, , 2011

COŞKUN DEĞİRMEN, G. And AKINCI VURAL, Z. B. (2011) . "Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış." Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını, .

@article{article, author={GÜL COŞKUN DEĞİRMEN And author={ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL}, title={Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış}, journal={Yeni Düşünceler Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayını,}, year=2011}