M. GÜLMEZ Et Al. , "“Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri," VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3, pp.7-26, 2011
GÜLMEZ, M. Et Al. 2011. “Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri. VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3 , 7-26.
GÜLMEZ, M., Yılmaz, C., & Özbölük, T., (2011). “Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri. VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3, 7-26.
GÜLMEZ, MUSTAFA, Canan Yılmaz, And Tuğba Özbölük. "“Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri," VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3, 7-26, 2011
GÜLMEZ, MUSTAFA Et Al. "“Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri." VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3, pp.7-26, 2011
GÜLMEZ, M. Yılmaz, C. And Özbölük, T. (2011) . "“Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri." VERİMLİLİK DERGİSİ , no.3, pp.7-26.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ Et Al. }, title={“Küresel Finansal Krizin KOBİ’ler Üzerindeki Etkileri ve Uygulanan Pazarlama Stratejileri}, journal={VERİMLİLİK DERGİSİ}, year=2011, pages={7-26} }