B. N. ÖZTÜRK And S. AKINCI, "Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü," BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1, pp.277-296, 2019
ÖZTÜRK, B. N. And AKINCI, S. 2019. Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü. BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1 , 277-296.
ÖZTÜRK, B. N., & AKINCI, S., (2019). Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü. BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1, 277-296.
ÖZTÜRK, Bilge, And SERKAN AKINCI. "Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü," BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1, 277-296, 2019
ÖZTÜRK, Bilge N. And AKINCI, SERKAN. "Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü." BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1, pp.277-296, 2019
ÖZTÜRK, B. N. And AKINCI, S. (2019) . "Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü." BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , vol.10, no.1, pp.277-296.
@article{article, author={Bilge Nur ÖZTÜRK And author={SERKAN AKINCI}, title={Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü}, journal={BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL}, year=2019, pages={277-296} }