A. USLU, "Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.197-211, 2017
USLU, A. 2017. Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2 , 197-211.
USLU, A., (2017). Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 197-211.
USLU, ABDULLAH. "Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 197-211, 2017
USLU, ABDULLAH. "Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.197-211, 2017
USLU, A. (2017) . "Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.197-211.
@article{article, author={ABDULLAH USLU}, title={Müşteri-Çalışan Uyumunun Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi: Fethiye’deki Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={197-211} }