Atıf Formatları
Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. B. ALKAN, "Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım," 4. İstatistik Kongresi , Antalya, Turkey, 2005

ALKAN, B. B. 2005. Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım. 4. İstatistik Kongresi , (Antalya, Turkey).

ALKAN, B. B., (2005). Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım . 4. İstatistik Kongresi, Antalya, Turkey

ALKAN, BİLAL. "Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım," 4. İstatistik Kongresi, Antalya, Turkey, 2005

ALKAN, BİLAL B. . "Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım." 4. İstatistik Kongresi , Antalya, Turkey, 2005

ALKAN, B. B. (2005) . "Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım." 4. İstatistik Kongresi , Antalya, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BİLAL BARIŞ ALKAN}, title={Müşteri Ürün Tercihi Belirlemede Kullanılan Çok Değişkenli İstatistiksel Yöntemler Grafiksel Yaklaşım}, congress name={4. İstatistik Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2005}}