M. TAŞKAYA And S. SARAL GÜNEŞ, "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz," Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14, pp.223-238, 2017
TAŞKAYA, M. And SARAL GÜNEŞ, S. 2017. Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz. Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14 , 223-238.
TAŞKAYA, M., & SARAL GÜNEŞ, S., (2017). Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz. Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14, 223-238.
TAŞKAYA, MERİH, And SELDA SARAL GÜNEŞ. "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz," Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14, 223-238, 2017
TAŞKAYA, MERİH And SARAL GÜNEŞ, SELDA S. . "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz." Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14, pp.223-238, 2017
TAŞKAYA, M. And SARAL GÜNEŞ, S. (2017) . "Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz." Global Media Journal TR Edition , vol.7, no.14, pp.223-238.
@article{article, author={MERİH TAŞKAYA And author={SELDA SARAL GÜNEŞ}, title={Post-Modern Belirsizlik Ortamında“ Tüketime Sunulan Güven”: Sigorta Reklamları Üzerine Bir Analiz}, journal={Global Media Journal TR Edition}, year=2017, pages={223-238} }