T. YENİDOĞAN, "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138, 2009
YENİDOĞAN, T. 2009. Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21 , 116-138.
YENİDOĞAN, T., (2009). Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, 116-138.
YENİDOĞAN, TUĞBA. "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, 116-138, 2009
YENİDOĞAN, TUĞBA. "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138, 2009
YENİDOĞAN, T. (2009) . "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138.
@article{article, author={TUĞBA YENİDOĞAN}, title={Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={116-138} }