Atıf Formatları
Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. YENİDOĞAN, "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138, 2009

YENİDOĞAN, T. 2009. Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21 , 116-138.

YENİDOĞAN, T., (2009). Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, 116-138.

YENİDOĞAN, TUĞBA. "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, 116-138, 2009

YENİDOĞAN, TUĞBA. "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138, 2009

YENİDOĞAN, T. (2009) . "Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.21, pp.116-138.

@article{article, author={TUĞBA YENİDOĞAN}, title={Müşteri Sadakat Programları: Pazarlama Yazınında Bakış Açıları ve Genel Bağlam}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={116-138} }