Atıf Formatları
Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Sarıbaş And Y. YILMAZ, "Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43, pp.34-37, 2013

Sarıbaş, Ö. And YILMAZ, Y. 2013. Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43 , 34-37.

Sarıbaş, Ö., & YILMAZ, Y., (2013). Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43, 34-37.

Sarıbaş, Özgür, And YILDIRIM YILMAZ. "Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43, 34-37, 2013

Sarıbaş, Özgür And YILMAZ, YILDIRIM. "Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43, pp.34-37, 2013

Sarıbaş, Ö. And YILMAZ, Y. (2013) . "Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , no.43, pp.34-37.

@article{article, author={Özgür Sarıbaş And author={YILDIRIM YILMAZ}, title={Destinasyon Pazarlamasında Farklılaşan Turist Davranışlarıyla Birlikte Film ve Dizi Sektörünün Rolü}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2013, pages={34-37} }