A. İCİL TUNCER, "Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım," In medya okumaları , İstanbul: Nobel Yayın, 2007, pp.99-105.
İCİL TUNCER, A. Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım. 2007. In medya okumaları , Nobel Yayın, İstanbul, 99-105.
İCİL TUNCER, A., (2007). Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım. medya okumaları (pp.99-105), İstanbul: Nobel Yayın.
İCİL TUNCER, ASLI. "Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım." In medya okumaları , 99-105. İstanbul: Nobel Yayın, 2007
İCİL TUNCER, ASLI İ. . "Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım." medya okumaları , Nobel Yayın, 2007, pp.99-105.
İCİL TUNCER, A. (2007) "Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım", medya okumaları . İstanbul: Nobel Yayın.
@bookchapter{bookchapter, author ={ASLI İCİL TUNCER}, chaptertitle={Reklamlar Aracılığıyla Tüketen ve Tüketilen Bir Nesne Olarak Kadın Sunumuna Göstergebilimsel Yaklaşım}, booktitle={ medya okumaları}, publisher={Nobel Yayın}, city={İstanbul},year={2007} }