M. GÜLMEZ, "“Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması," Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2, pp.69-96, 2006
GÜLMEZ, M. 2006. “Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması. Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2 , 69-96.
GÜLMEZ, M., (2006). “Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması. Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2, 69-96.
GÜLMEZ, MUSTAFA. "“Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması," Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2, 69-96, 2006
GÜLMEZ, MUSTAFA. "“Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması." Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2, pp.69-96, 2006
GÜLMEZ, M. (2006) . "“Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması." Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi , no.1-2, pp.69-96.
@article{article, author={MUSTAFA GÜLMEZ}, title={“Pazarlama Yönü İtibariyle Bilinçli Tüketim Ve Bilinçli Tüketiciye İlişkin Bir Saha Araştırması}, journal={Selçuk Üni. Sosyal Bilimler MYO Dergisi}, year=2006, pages={69-96} }