T. ŞEKER And M. İşliyen, "“2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”," Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32, pp.327-351, 2012
ŞEKER, T. And İşliyen, M. 2012. “2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”. Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32 , 327-351.
ŞEKER, T., & İşliyen, M., (2012). “2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”. Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32, 327-351.
ŞEKER, NARİN, And Mustafa İşliyen. "“2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”," Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32, 327-351, 2012
ŞEKER, NARİN T. And İşliyen, Mustafa. "“2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”." Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32, pp.327-351, 2012
ŞEKER, T. And İşliyen, M. (2012) . "“2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”." Türkiyat Araştırmaları Dergisi , no.32, pp.327-351.
@article{article, author={NARİN TÜLAY ŞEKER And author={Mustafa İşliyen}, title={“2011 CHP Seçim Reklamları Bağlamında Siyasal Reklamcılığın İzleyiciler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Alımlama Analizi”}, journal={Türkiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={327-351} }