M. KATİPOĞLU Et Al. , "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ," International Journal of Education, Science and Technology , vol.3, pp.32-45, 2017
KATİPOĞLU, M. Et Al. 2017. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ. International Journal of Education, Science and Technology , vol.3 , 32-45.
KATİPOĞLU, M., Eken, Z., & Körbay, M., (2017). MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ. International Journal of Education, Science and Technology , vol.3, 32-45.
KATİPOĞLU, MUHAMMET, ZEYNEP EKEN, And Miray Körbay. "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ," International Journal of Education, Science and Technology , vol.3, 32-45, 2017
KATİPOĞLU, MUHAMMET Et Al. "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ." International Journal of Education, Science and Technology , vol.3, pp.32-45, 2017
KATİPOĞLU, M. Eken, Z. And Körbay, M. (2017) . "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ." International Journal of Education, Science and Technology , vol.3, pp.32-45.
@article{article, author={MUHAMMET KATİPOĞLU Et Al. }, title={MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE EĞLENCE VE MİZAH İÇEREN KARİKATÜRLERİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINA VE MATEMATİK KAYGISINA ETKİSİ}, journal={International Journal of Education, Science and Technology}, year=2017, pages={32-45} }