Atıf Formatları
Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YEŞİLYURT, "Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi," TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.113-135, 2013

YEŞİLYURT, E. 2013. Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1 , 113-135.

YEŞİLYURT, E., (2013). Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1, 113-135.

YEŞİLYURT, ETEM. "Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi," TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1, 113-135, 2013

YEŞİLYURT, ETEM. "Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi." TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.113-135, 2013

YEŞİLYURT, E. (2013) . "Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi." TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.17, no.1, pp.113-135.

@article{article, author={ETEM YEŞİLYURT}, title={Öğretmenlerin öğrenme stratejilerine ilişkin algıladıkları farkındalık düzeyi}, journal={TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ}, year=2013, pages={113-135} }