A. ONAN, "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94, 2013
ONAN, A. 2013. Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24 , 77-94.
ONAN, A., (2013). Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, 77-94.
ONAN, ARİF. "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, 77-94, 2013
ONAN, ARİF. "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94, 2013
ONAN, A. (2013) . "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94.
@article{article, author={ARİF ONAN}, title={Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi}, journal={Eğitim Bilimleri ve Uygulama}, year=2013, pages={77-94} }