Atıf Formatları
Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ONAN, "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94, 2013

ONAN, A. 2013. Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24 , 77-94.

ONAN, A., (2013). Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, 77-94.

ONAN, ARİF. "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, 77-94, 2013

ONAN, ARİF. "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94, 2013

ONAN, A. (2013) . "Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.12, no.24, pp.77-94.

@article{article, author={ARİF ONAN}, title={Probleme Dayalı Ağsal Öğrenmenin Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özyeterlik Algılarına Etkisi}, journal={Eğitim Bilimleri ve Uygulama}, year=2013, pages={77-94} }