T. SEPETCİ, "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki," KİLAD , no.12, pp.45-67, 2014
SEPETCİ, T. 2014. Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki. KİLAD , no.12 , 45-67.
SEPETCİ, T., (2014). Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki. KİLAD , no.12, 45-67.
SEPETCİ, TÜLİN. "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki," KİLAD , no.12, 45-67, 2014
SEPETCİ, TÜLİN. "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki." KİLAD , no.12, pp.45-67, 2014
SEPETCİ, T. (2014) . "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki." KİLAD , no.12, pp.45-67.
@article{article, author={TÜLİN SEPETCİ}, title={Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki}, journal={KİLAD}, year=2014, pages={45-67} }