Atıf Formatları
Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. SEPETCİ, "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki," KİLAD , no.12, pp.45-67, 2014

SEPETCİ, T. 2014. Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki. KİLAD , no.12 , 45-67.

SEPETCİ, T., (2014). Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki. KİLAD , no.12, 45-67.

SEPETCİ, TÜLİN. "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki," KİLAD , no.12, 45-67, 2014

SEPETCİ, TÜLİN. "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki." KİLAD , no.12, pp.45-67, 2014

SEPETCİ, T. (2014) . "Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki." KİLAD , no.12, pp.45-67.

@article{article, author={TÜLİN SEPETCİ}, title={Akıllı İşaretler Ne Kadar Etkili? İlköğretim Öğrencilerinin Oyun Kullanım Alışkanlıkları ve PEGI İşaretleri Arasındaki İlişki}, journal={KİLAD}, year=2014, pages={45-67} }