E. ŞAHİN, "Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz," II. Eko-Gastronomi Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.13, 2015
ŞAHİN, E. 2015. Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz. II. Eko-Gastronomi Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 13.
ŞAHİN, E., (2015). Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz . II. Eko-Gastronomi Kongresi (pp.13). Çanakkale, Turkey
ŞAHİN, ESRA. "Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz," II. Eko-Gastronomi Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2015
ŞAHİN, ESRA. "Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz." II. Eko-Gastronomi Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.13, 2015
ŞAHİN, E. (2015) . "Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz." II. Eko-Gastronomi Kongresi , Çanakkale, Turkey, p.13.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA ŞAHİN}, title={Destinasyon Markası Pazarlamasında Gastronomi Turizminin Önemi: Gaziantep İline Dair Bir Analiz}, congress name={II. Eko-Gastronomi Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2015}, pages={13} }