Y. Yılmaz And Y. Yılmaz, "Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması," DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7, pp.177-199, 2005
Yılmaz, Y. And Yılmaz, Y. 2005. Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7 , 177-199.
Yılmaz, Y., & Yılmaz, Y., (2005). Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7, 177-199.
Yılmaz, Yusuf, And YILDIRIM YILMAZ. "Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması," DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7, 177-199, 2005
Yılmaz, Yusuf And Yılmaz, YILDIRIM. "Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması." DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7, pp.177-199, 2005
Yılmaz, Y. And Yılmaz, Y. (2005) . "Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması." DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.7, pp.177-199.
@article{article, author={Yusuf Yılmaz And author={YILDIRIM YILMAZ}, title={Parametrik olmayan testlerin pazarlama alanındaki araştırmalarda kullanımı:1995-2002 Arası yazın taraması}, journal={DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2005, pages={177-199} }