N. BÜYÜKDAĞ And O. KİTAPCI, "Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi," 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization , vol.1, no.1, Antalya, Turkey, pp.37, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. And KİTAPCI, O. 2017. Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi. 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization , (Antalya, Turkey), 37.
BÜYÜKDAĞ, N., & KİTAPCI, O., (2017). Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi . 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization (pp.37). Antalya, Turkey
BÜYÜKDAĞ, NACİ, And OLGUN KİTAPCI. "Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi," 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Turkey, 2017
BÜYÜKDAĞ, NACİ And KİTAPCI, OLGUN. "Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi." 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization , Antalya, Turkey, pp.37, 2017
BÜYÜKDAĞ, N. And KİTAPCI, O. (2017) . "Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi." 3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization , Antalya, Turkey, p.37.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NACİ BÜYÜKDAĞ And author={OLGUN KİTAPCI}, title={Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi}, congress name={3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={37} }