M. E. İNAL, "Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma," IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.89-97, 1996
İNAL, M. E. 1996. Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma. IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1 , 89-97.
İNAL, M. E., (1996). Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma. IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1, 89-97.
İNAL, MEHMET. "Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma," IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1, 89-97, 1996
İNAL, MEHMET E. . "Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma." IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.89-97, 1996
İNAL, M. E. (1996) . "Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma." IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.89-97.
@article{article, author={MEHMET EMİN İNAL}, title={Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma}, journal={IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=1996, pages={89-97} }