Ç. KARAKAYA, "STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15, pp.184-197, 2016
KARAKAYA, Ç. 2016. STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15 , 184-197.
KARAKAYA, Ç., (2016). STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15, 184-197.
KARAKAYA, ÇİĞDEM. "STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15, 184-197, 2016
KARAKAYA, ÇİĞDEM. "STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15, pp.184-197, 2016
KARAKAYA, Ç. (2016) . "STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , no.15, pp.184-197.
@article{article, author={ÇİĞDEM KARAKAYA}, title={STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME}, journal={SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2016, pages={184-197} }