Atıf Formatları
Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ONAN Et Al. , "Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi," Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54, pp.76-87, 2019

ONAN, A. Et Al. 2019. Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi. Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54 , 76-87.

ONAN, A., USUBÜTÜN, A., & SEZER, B., (2019). Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi. Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54, 76-87.

ONAN, ARİF, ALP USUBÜTÜN, And BARIŞ SEZER. "Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi," Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54, 76-87, 2019

ONAN, ARİF Et Al. "Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi." Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54, pp.76-87, 2019

ONAN, A. USUBÜTÜN, A. And SEZER, B. (2019) . "Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi." Tıp Eğitimi Dünyası , vol.18, no.54, pp.76-87.

@article{article, author={ARİF ONAN Et Al. }, title={Patoloji Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme YaklaşımınınAkademik Başarı ve Memnuniyet Üzerine Etkisi}, journal={Tıp Eğitimi Dünyası}, year=2019, pages={76-87} }