H. Aydoğan, "Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme," In İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar , Ankara: Efe Akademi Yayınları, 2023, pp.21-55.
Aydoğan, H. Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme. 2023. In İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar , Efe Akademi Yayınları, Ankara, 21-55.
Aydoğan, H., (2023). Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme. İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar (pp.21-55), Ankara: Efe Akademi Yayınları.
Aydoğan, HEDİYE. "Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme." In İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar , 21-55. Ankara: Efe Akademi Yayınları, 2023
Aydoğan, HEDİYE. "Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme." İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar , Efe Akademi Yayınları, 2023, pp.21-55.
Aydoğan, H. (2023) "Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme", İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar . Ankara: Efe Akademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={HEDİYE AYDOĞAN}, chaptertitle={Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme}, booktitle={ İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar}, publisher={Efe Akademi Yayınları}, city={Ankara},year={2023} }