Atıf Formatları
Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. DOĞAN Et Al. , "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.," 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636, 2012

DOĞAN, H. Et Al. 2012. Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.. 13. Ulusal Turizm Kongresi , (Antalya, Turkey), 621-636.

DOĞAN, H., ACAYİP, E., & NEBİOĞLU, O., (2012). Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma. . 13. Ulusal Turizm Kongresi (pp.621-636). Antalya, Turkey

DOĞAN, Hulusi, Esma ACAYİP, And OĞUZ NEBİOĞLU. "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 2012

DOĞAN, Hulusi Et Al. "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636, 2012

DOĞAN, H. ACAYİP, E. And NEBİOĞLU, O. (2012) . "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hulusi DOĞAN Et Al. }, title={Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.}, congress name={13. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}, pages={621-636} }