H. DOĞAN Et Al. , "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.," 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636, 2012
DOĞAN, H. Et Al. 2012. Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.. 13. Ulusal Turizm Kongresi , (Antalya, Turkey), 621-636.
DOĞAN, H., ACAYİP, E., & NEBİOĞLU, O., (2012). Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma. . 13. Ulusal Turizm Kongresi (pp.621-636). Antalya, Turkey
DOĞAN, Hulusi, Esma ACAYİP, And OĞUZ NEBİOĞLU. "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.," 13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 2012
DOĞAN, Hulusi Et Al. "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636, 2012
DOĞAN, H. ACAYİP, E. And NEBİOĞLU, O. (2012) . "Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.." 13. Ulusal Turizm Kongresi , Antalya, Turkey, pp.621-636.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hulusi DOĞAN Et Al. }, title={Çeşme Termal Turizm İşletmelerinde İç Müşteri Tatminine Yönelik Bir Araştırma.}, congress name={13. Ulusal Turizm Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2012}, pages={621-636} }