Atıf Formatları
İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Zaimoğlu, "İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ," İletişim ve Sanat , no.5, pp.46-70, 2022

Zaimoğlu, G. 2022. İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ. İletişim ve Sanat , no.5 , 46-70.

Zaimoğlu, G., (2022). İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ. İletişim ve Sanat , no.5, 46-70.

Zaimoğlu, GÖNÜL. "İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ," İletişim ve Sanat , no.5, 46-70, 2022

Zaimoğlu, GÖNÜL. "İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ." İletişim ve Sanat , no.5, pp.46-70, 2022

Zaimoğlu, G. (2022) . "İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ." İletişim ve Sanat , no.5, pp.46-70.

@article{article, author={GÖNÜL ZAİMOĞLU}, title={İNTERNET ÇAĞINDA MEDYA EĞİTİMİNİ YENİDEN DÜŞÜNMEK: MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÖNEMİ}, journal={İletişim ve Sanat}, year=2022, pages={46-70} }