Atıf Formatları
Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. KİTAPCI, "Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış," Doğuş Üniversitesiİstanbul, pp.2, 2016

KİTAPCI, O. 2016. Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış. Doğuş Üniversitesi, İstanbul, pp.2.

KİTAPCI, O., (2016). Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış . Doğuş Üniversitesi. İstanbul. pp.2.

KİTAPCI, OLGUN. Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış. İstanbul: Doğuş Üniversitesi, pp.2, 2016

KİTAPCI, OLGUN. "Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış." Doğuş Üniversitesi, 2016, pp.2.

KİTAPCI, O. (2016). "Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış", İstanbul: Doğuş Üniversitesi.

@expertreport{expertreport, author ={OLGUN KİTAPCI}, title={Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış}, corporate={Doğuş Üniversitesi}, city={İstanbul},year={2016} }