Metrikler
Eğitim Bilgileri
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoktora
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Bilimdalı, Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Yüksek Lisans
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Bilimdalı, Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Lisans
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilimdalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Öz değerlendirme destekli fizik laboratuvar uygulamalarının üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerine etkisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi Bilimdalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2017
2014 - 2017Araştırma Görevlisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2012 - 2014
2012 - 2014Araştırma Görevlisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020The Psychometric Properties of School Belonging Scale For Primary School Students: A Validity and Reliability Study
Canbulat M., Direkci B., Çorapçıgil A., Şimşek E. E., Asma B., Tezci İ. H., et al.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.19, sa.3, ss.1422-1438, 2020 (Scopus)
2020
2020Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi
CANBULAT M., DİREKCİ B., AKBULUT S., ÇORAPÇIGİL A., TEZCİ İ. H., ŞİMŞEK E. E., et al.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.20, sa.1, ss.570-583, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi
Canbulat M., Direkci B., Akbulut S., Çorapçıgil A., Tezci İ. H., Şimşek E. E., et al.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.570-584, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖZÜNDEN “OKUL 2023” PROJESİNİN İNCELENMESİ
CANBULAT M., DİREKCİ B., AKBULUT S., ÇORAPÇIGİL A., TEZCİ İ. H., ŞİMŞEK E. E., et al.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.570-584, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
KOÇ A., ÇORAPÇIGİL A., DOĞRU M.
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.39-52, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
laçin şimşek c., öztuna kaplan a., ÇORAPÇIGİL A., mısır m. e.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.5, ss.1679-1690, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ YARATICILIKLARI: “BEN ZORU SEVERİM” PROJESİ ÖRNEĞİ
ÇORAPÇIGİL A., DEMİRHAN E., LAÇİN ŞİMŞEK C., ÖNDER İ.
Kesit Akademi Dergisi , cilt.3, sa.12, ss.600-622, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öz Yeterlilik İnançlarına Fenomenolojik Bir Bakış
ÇORAPÇIGİL A., HAYAL M. A., AYDIN E.
e-Turkish Studies (elektronik) , cilt.11, sa.9, ss.209-226, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014ANALYZING THE PSYCHOLOGICAL SYMPTOMS OF STUDENTS IN UNDERGRADUATE PROGRAM IN ELEMENTARY SCIENCE TEACHING
YILMAZLAR M., TAKUNYACI M., ÇORAPÇIGİL A.
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL , cilt.15, sa.15, ss.55-78, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Fen Bilgisi Öğretiminde Programlı Öğretimin Öğrenci Başarısı ve Tutumu Üzerindeki Etkisi
YILMAZLAR M., ÇORAPÇIGİL A., TOPLU B.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.8, sa.1, ss.45-67, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Fizik Bölümü 4. Sınıf Öğrencilerinin Mekanik Odaklı Bilgi Düzeyleri Ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
ÖZTUNA KAPLAN A., YILMAZLAR M., ÇORAPÇIGİL A.
e-Turkish Studies (elektronik) , cilt.9, sa.5, ss.627-642, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DOĞRU M., ÇORAPÇIGİL A., KOÇ A.
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.357-358, (Özet Bildiri)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DOĞRU M., ÇORAPÇIGİL A., KOÇ A.
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28, (Özet Bildiri)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
DOĞRU M., ÇORAPÇIGİL A., KOÇ A.
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28, (Özet Bildiri)
2013
2013